Zöld nyakék

    Az este, néztem egy öltözködös műsort, ahol szó volt a kardigános "muglikról"(=Olyan személy akinek nincsnek paranormális képességei :). S elmosolyodtam, mert magamra ismertem:) Én is kardigán parti vagyok, nagyon sok féle szinben és változatban van nekem is belölük. S mindenikhez szükséges valami vagány kiegészítő.
   No, az egyik kardigánomhoz készítettem ezt a nyakéket is, mivel olyan sokféle színű zöldből készítettem más összeállitásaimhoz is passzol!
   Maga a nyakék, az egyszerücske, de viszont nekem nagyon tetszik, mert egyedi!

6 megjegyzés:

Edit said...

Nagyon szép! Tetszik, hogy ilyen sokféle zöldet használtál!
Nekem is volt egy ilyenem ezüst-feketében, de gyorsan elkunyizta az egyik ismerősöm :-)

Unknown said...

Ismeros a helyzet!:) de en csak a hugomtol kell felnem,...neha neha latom hianyzik egy darab:))))

nusman said...

Nekem is nagyon tetszik!

Gabessz said...

Egyszerűsége ellenére nagyon mutatós ékszer! A színei imádni való zöldek!

T REKA said...

AZ EGYSZERŰSÉGÉVEL ELVARÁZSOLT!!!
NAGYON-NAGYON SZÉP!!!

Lakota mágia said...

Nagyon jól néz ki! Szépek ezek a zöldek együtt! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...