Something like Julie Powell...

Mióta én is a munkás osztály szerves része vagyok, azt a "sok" szabadidőmet amivel rendelkezem, egy igen kedves hobbi-mal töltöm el: a gyöngy füzéssel!!!!
Nos ez sokaknak furcsának és türelem játéknak tűnhet, de viszont számomra kedves pillanatokat nyújt. Mivel már a munkáim egyre kezdtek felgyűlni, elhatároztam, hogy Julié Powel-hez hasonlóan én is bloggot írok minden egyes darabról, s annak történetéről, hogy hogyan is füzödüm minden egyes munkámhoz. A Julié and Julia film, főszereplőjéhez hasonlóan én is végig fűzöm a az összes gyöngyfüző könyvet és internetes web oldalt ami a témában létezik!:) Persze olyan modelleket választok, amelyek "fashionable" és természetesen találnak az én egyéniségemhez is.
Nos ezekről fogok írni az elkövetkező napokban, hetekben...amíg az ihletem tart:)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...