Lila bross

Ezt talán a második munkám eredménye ként könyvelhetem el. Még a gyöngyfüzös korszakom legelején....:)
Az ihletet szintén az egyik praktika könyvsorozatban szereplő darab adta. Természetesen nem reprodukcióról van szó, hanem csak egy tehnikát loptam, amivel ismét sajátosat alkottam.
Maga a munka nem volt nehéz, csak szokatlan mivel először dolgoztam dróttal, és ez a folyamat egy kicsiket macerás volt, mig megszoktam, hogy mennyire és hogyan kell hajlitani.
A szinkombinációt én válogattam, ugyan is a kedvenc szineim közé tartozik a lila, na meg a barna is :)
Akik láttak előben is, nagyon szerettek és csodálkoztak,  hogy egyáltalán ilyet is lehet gyöngyből késziteni.
Nekem nagyon tetszik, és mindig a fekete zakóm diszeként hordom.

2 megjegyzés:

Edit said...

Ez nekem is tetszik! Nagyon jól válogattad össze a színeket, szép lett!

Hobbi-Tünde said...

Nagyon szép lett! Gratulálok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...