Türkiz Szett...

   Ennek az ékszer szettnek a története úgy kezdődött, ....hogy régen, még a tinédzser koromban egy tini magazinnal együtt kaptam azokat a szép antik-ezüst hatású köves díszeket.
   A díszek nagyon tetszettek mindig is, csak amire föl voltak fűzve az nem igazán, mert nyúlós volt és huzamosabb tárolás után nem rugaszkodott vissza eredeti állapotába.
   Így hát a sok hosszú éven át ott lapult az ékszeres dobozom aljában kihasználatlanul. S egyszer, nagy tisztogatás közben észrevettem, s ismét eszembe jutott, hogy fel kellene turbózni egy kicsikét. Így a, következő nap határozottan mentem a hobbi boltba, hogy "tudom mit akarok" - ami mellesleg megjegyzem, ritkán történik meg :) - s így találtam hozzá ezt a borostyán utánzatú kék gyöngyöt. 
   Készítettem a kövekből ezt a nyakláncot, ez lehet egy kicsit cowboy-osra sikerült;)), utána a karit, ami szerintem tökéletes lett, és utólag megtoldottam egy fülcsivel:) azt már csak az én esztétikai érzékem kívánta így, hogy "szett" legyen.
   Nagyon szeretem hordani!...Ékszer de mégis olyan hétvégei-csendes hangulatomhoz is talál.

1 megjegyzés:

Edit said...

Nagyon jól néz ki!
Kevés kéket szeretek, de ez a türkiz nekem is nagyon bejön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...