Gyöngy sor

Ennek a darabnak a story-ja úgy kezdődött, hogy megláttam Katherine Heigl szinésznőcskét az egyik filmje bemutató gáláján és pár percre leragadtam a kép mellett...
Ja...nem azért mert a kedves hölgyike annyira tetszene, hanem a nyakéket sasoltam! Nagyon megfogott, és nagyon különleges, egyedinek találtam. De pár héttel utána valamelyik női magazinban is láttam mint a "legújabb" ékszer divat, de ez csak megerősített abban, hogy minél előbb én is elkészítsem.
Hát a munka az az ötlettel kezdődött ami már nagyon hosszú ideig motoszkált a fejemben, de hogy meg egyedibbé tehessem az én alkotásom egy egész gyöngysort organza szalagból varrtam meg, amibe egyenként kellett a göngyszemeket beilleszteni...A beavatott szemek láthatják, de más nehézségeim is akadtak... A gyöngyök színeit, árnyalatait is nehéz volt összehangolni, mert nálunk egyelőre nincs olyan bő választék a gyöngyök terén mint szomszédainknál.
De a végeredmény az nagyon tetszik nekem, és az anyukámnak, ennek bizonyítéka, hogy már 3szor is viseltem ezt az különleges alkalmi gyöngysort.

1 megjegyzés:

Albert Kinga said...

Valoban nagyon szep lett! Biztosan nagy feltunest kelthetsz vele. En imadom az ilyen magukat reklamozo, latvanyos ekszereket.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...